به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده در این باره گفت: در این کمپین به مدت ۱۰ روز اقدامات سه ساله معاونت های تخصصی منطقه ۴ از طریق سازه های پرتابل تبلیغات محیطی و درگاه های اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی تحت عنوان "مفتخریم به این که: ...." به شهروندان ارایه شد و همچنان نیز تداوم دارد.
وی در ادامه هدف از اجرای این کمپین را اطلاع شهروندان از اقدامات و پروژه ها عنوان کرد و افزود: در این کمپین اقدامات مهم به تفکیک معاونت ها و همچنین برنامه ها و پروژه های در حال اجرا در این منطقه به اطلاع شهروندان می رسد.
کمالی زاده افزود: در این راستا و با اجرای کمپین"مفتخریم به این که: ..."، گزارش اقدامات معاونتهای تخصصی منطقه4 در این دوره مدیریت شهری که در قالب طرح های شهرداری تهران از جمله: من شهردارم، طرح الگوی خدمت، طرح تحول بیست گانه خدمت، پروژه های عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی، فرهنگی اجتماعی و ... از طریق پرتابلهای تبلیغاتی و فضاهای مجازی شهروندان را مطلع می سازد.
شهردار منطقه ۴ خاطر نشان کرد: امید است با این اقدام ضمن اطلاع شهروندان از پروژه ها و اقدامات مدیریت شهری رضایت بیشتر ایشان حاصل شود.
وی افزود: همچنین شهروندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و پروژه های ارائه شده با اسکن QR کد طراحی شده از این اطلاعات بهرمند شوند و در صورت ارایه پیشنهاد و یا انتقاد به اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ مراجعه کنند.
شهردار منطقه ۴ در پایان خاطرنشان کرد: بارها به این مساله اشاره داشته ام که صاحبان اصلی این شهر مردم هستند و خدمت رسانی های ما به ایشان وظیفه اصلی ماست و ما در این راستا تمام همت خود را به کار برده تا با اجرای دقیق طرحهای مذکور در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان و پاسخگویی به مطالبات آنها موفق تر از گذشته عمل کنیم.